wtorek, 20 stycznia 2015

Drezno - grudzień 2014

Witajcie!
Drezno jest jednym z większych niemieckich miast. Bez względu na porę roku można tam spotkać turystów z całego świata. Podziwiają oni monumentalne barokowe budowle, słuchają latem koncertów na dziedzińcu zamku Zwinger i zajadają się zimą jarmarkowymi przysmakami na najstarszym niemieckim jarmarku - Striezelmarkt. Miałam okazję być w Dreźnie kilkukrotnie i za każdym razem odkrywam coś nowego: Kunsthofpassage z największym "instrumentem" na świecie, albo przepiękny sklep mleczny, w którym można spróbować różnych mlecznych produktów. W grudniu 2013 zauroczyły mnie drezdeńskie jarmarki i koniecznie chciałam do nich wrócić rok później.

Czytaj więcej na www.dianakorzeb.pl

IMG_5250

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na moim blogu,

bardzo mi miło, że chcesz skomentować mój wpis, ale podpisz się proszę imieniem lub nickiem. Niepodpisane komentarze będą usuwane. Nie wrzucaj też linka do bloga, jeśli będę chciała, to przecież go znajdę w Twoim profilu.

Jeśli reklamujesz jakąś firmę lub produkt, to zapraszam do zakładki współpraca. Komentarze firm i reklamujące jakieś produkty będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.